Үйлчлүүлэгчдээ хэрхэн дуулгавартай худалдан авагч болгох вэ?

  • Үйлчлүүлэгчдээ хэрхэн дуулгавартай худалдан авагч болгох вэ?

    Зав алга. Зав алга… гэдэг хоёрхон үг л хүмүүсийн амнаас унах болж дээ.Хүн бүр л бодол санаа, тулгамдсан асуудалтайгаа зууралдсаар яваад чих тавьж анхааралтай сонсох гэдгийг бараг л таг мартчихаж. Сонсож чаддаггүй хүн ойлгож чаддаггүй юм.Худалдаачин хүн харилцагчаа анхааралтай сонсож байгаа эсэхийг эхлээд яв цав мэдсэн байх шаардлагатай. Хэрэв та харилцагчынхаа анхаарлыг татаж чадаагүй байж яриад байвал дэмий л амаа чилээж, ажил төрлөө гарздахын нэмэр. Үйлчлүүлэгч тэртэй тэргүй юу ч худалдаж авахгүй.
    Ц.Рэгзэнбазар. “Худалдах урлаг”номоос